Heeft u vragen?   024 397 5841

Veelgestelde vragen

Wat zijn de incheck tijden en hoe laat moet ik uiterlijk uitchecken?

U kunt bij onze receptie inchecken vanaf 15.00 uur en uitchecken tot 11.00 uur.

Is het mogelijk om eerder of later in of uit te checken?

Ja, dat is mogelijk op basis van beschikbaarheid. Als u eerder in wilt checken, dan is dat mogelijk vanaf 13.00 uur tegen een bijbetaling van €15,00. Als u later uit wilt checken, kan dat tegen bijbetaling van €15,00 tot 13.00 uur of tegen bijbetaling van €30,00 tot 15.00 uur.

Op welke tijden is de receptie geopend?

Onze receptie is van maandag t/m zaterdag geopend van: 08.00 tot 21.00 uur. Op zondag is de receptie geopend van 08.00 tot 17.00 uur. Indien gewenst kunnen wij inchecken op afstand voor u regelen. Wilt u het hotel na 21.00 uur betreden en bent u al ingecheckt? Dan kunt u het hotel betreden via de nachtingang.

Is er ontbijt, lunch en diner mogelijk?

Ontbijt is bij ons mogelijk vanaf 8.30 uur tot 10.30 uur tegen bijbetaling van €15,00 per persoon per nacht. Wij hebben een kleine lunchkaart (o.a. broodje gezond, tosti’s en dergelijken) waar u gebruik van kunt maken van 11.00 uur tot 16.00 uur. Diner bij De Zeven Heuvelen is enkel mogelijk op aanvraag. U kunt hierbij denken aan catering of een georganiseerde barbecue.

Kan er rekening gehouden worden met bepaalde dieetwensen?

Wij kunnen rekening houden met een glutenallergie en lactose-intolerantie. Dit kunt u aangeven in het opmerkingen veld tijdens uw boeking of door ons een e-mail te sturen naar .

Zijn huisdieren toegestaan?

In het hotel zijn helaas geen huisdieren toegestaan. In overleg is het mogelijk om uw huisdier mee te nemen naar het bungalowpark. Er is dan wel een meerprijs aan verbonden i.v.m. extra schoonmaakkosten.

Kan ik (gratis) parkeren bij De Zeven Heuvelen?

Parkeren bij De Zeven Heuvelen is gratis. Wij hebben voldoende parkeergelegenheid waaronder twee oplaadpunten voor elektrische auto’s en invalidenparkeerplaatsen.

Is het hotel & bungalowpark goed bereikbaar voor mindervaliden?

Wij hebben geen speciale mindervaliden kamers, maar zijn wel goed bereikbaar voor mindervaliden. Zo hebben wij bijvoorbeeld een lift om bij alle kamers te kunnen komen. De lift gaat ook naar het wellness gedeelte. Op onze parkeerplaats vindt u ook invalidenparkeerplaatsen.

Is het mogelijk om een fiets, scooter of auto te huren?

Het is mogelijk om bij ons een e-bike (elektrische fiets) te huren voor €27,50 per dag. Als u dit online wilt regelen, dan kunt u op deze link klikken.

Is er een fietsenstalling aanwezig?

Op ons resort hebben wij een afgesloten, onbewaakte fietsenstalling.

Kan ik gratis gebruik maken van de fitness en wellness?

Bij een overnachting kunt u gratis gebruikmaken van de wellness en fitness. Met een pasje krijgt u toegang tot de fitness en wellness, deze krijgt u bij het inchecken. Hiermee verkrijgt u toegang tot de wellness en fitness bij de ingang van TotalVit op de begane grond van het hotel. Als u interesse heeft in een massage, dan kan deze bijgeboekt worden voor €29,99 per 25 minuten.

Wat zijn de openingstijden van de fitness en wellness?

Onze fitness en wellness faciliteiten zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zondag van 08.00 uur tot 17.00 uur.

Mag er gerookt worden in of rondom het hotel & bungalowpark?

In ons pand mag niet gerookt worden, wel kunt u roken op de balkons en op het terras.

Is er gratis Wi-Fi beschikbaar?

Ja, de inloggegevens hiervan vindt u in het informatieboekje dat u krijgt bij het inchecken.

Is er airconditioning op de kamers aanwezig?

In onze Deluxe Studio’s is airconditioning aanwezig, deze zijn individueel regelbaar.

Kan ik kiezen tussen losse bedden of een tweepersoonsbed?

Onze kamers zijn uitgerust met twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar aan geschoven staan en niet uit elkaar gezet kunnen worden.

Zijn er babybedjes beschikbaar?

Babybedjes kunnen aangevraagd tegen een bijbetaling van €15,00, op basis van beschikbaarheid. Deze kunt u van tevoren reserveren bij het maken van een boeking, bijvoorbeeld via de website, maar ook telefonisch of via e-mail. Wij hebben geen babybeddengoed beschikbaar.

Kan ik mijn waardevolle spullen opbergen in een kluis in mijn accommodatie?

Al onze kamers en bungalows hebben een kluis. Gebruik hiervan is gratis.

Wat is de inventaris van de kitchenette in de hotelkamers?

In de kitchenettes van de hotelkamers vindt u diverse pannen, opscheplepels en kookgerei, bestek, borden, glazen, een magnetron en/of oven, een koffiezetapparaat en een waterkoker. Alle hotelkamers hebben een filterkoffiezetapparaat, behalve de Deluxe Studio’s. Deze zijn voorzien van een Nespresso apparaat.

Wat is de inventaris van de keuken in de bungalows?

In de keukens van de bungalows vindt u diverse pannen, opscheplepels en kookgerei, bestek, borden, glazen, een magnetron en/of oven, een vaatwasser, een filterkoffiezetapparaat en een waterkoker.

Zijn er handdoeken en bedlinnen aanwezig op de kamers?

Op de hotelkamers zijn handdoeken en bedlinnen standaard aanwezig, bij de bungalow moet u deze bij boeken. Dit kunt u doen bij het maken van de reservering. Handdoeken kunt u optioneel los bijboeken, het bedlinnenpakket is verplicht.

Hoe kan ik een kamer of bungalow boeken?

U kunt bij ons een accommodatie boeken via de website, telefonisch via +31(0)24-3975841 of door ons een e-mail te sturen naar .

Hoe boek ik een arrangement?

Als u gebruik wilt maken van één van onze arrangementen, dan kunt u deze via onze website boeken, behalve als dit anders aangegeven staat bij het gekozen arrangement.

Wat is de minimale leeftijd om een boeking te kunnen maken?

De minimale leeftijd om bij De Zeven Heuvelen te kunnen boeken is 18 jaar.

Zijn de prijzen op de website per persoon of per kamer?

De prijzen op onze website zijn per kamer, behalve als dit duidelijk anders aangegeven staat.

Kan ik een boeking annuleren of wijzigen?

Het is onder bepaalde omstandigheden mogelijk om uw boeking te annuleren of wijzigen, telefonisch via +31(0)24-3975841 of door ons een e-mail te sturen naar .

In welke accommodaties kan ik met een groep overnachten?

In ons hotel kunt u een groepsaccommodatie boeken. Deze accommodatie biedt ruimte aan 18 tot maximaal 26 personen.

Hoe kan ik een vergaderzaal reserveren?

U kunt een vergaderarrangement boeken op onze website. Via de link kunt u onze mogelijkheden meteen bekijken. U kunt ook een mail sturen naar of telefonisch contact met ons opnemen via +31(0)24-3975841.

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

U kunt bij ons betalen met contant geld, Maestro, Visa, Mastercard en AMEX.

Kan ik reserveren zonder in het bezit te zijn van een creditcard?

Dat is mogelijk, maar het is dan verplicht om een aanbetaling te doen.

Moet ik borg betalen bij mijn verblijf?

Wij vragen voor lange verblijven, bungalows en grote groepen een borg tussen de €250,00 en €350,00, afhankelijk van de accommodatie. Het is ten allen tijden mogelijk dat er ook om een borg gevraagd wordt voor andere verblijven.

Moet ik toeristenbelasting en/of servicekosten betalen bij mijn boeking?

Bij uw boeking betaalt u een toeristenbelasting van €1,67 per persoon per nacht en servicekosten van €2,05 per persoon per nacht. Deze bedragen komen boven op de vermelde kamerprijzen.

Welke talen worden er gesproken bij De Zeven Heuvelen?

Wij spreken Nederlands, Engels en Duits.

Ik ben een voorwerp verloren tijdens mijn verblijf. Wat moet ik doen?

Als u een voorwerp verloren bent tijdens uw verblijf, kunt u contact opnemen met de receptie. Wij kunnen het voorwerp tegen een vergoeding naar u opsturen, of u kunt het bij ons komen halen. Neem hiervoor contact met ons op via +31(0)24-3975841 of .

Hotel & Bungalowpark De Zeven Heuvelen in Groesbeek

Thuis van huis in een prachtige heuvelachtige omgeving














© Copyright De Zeven Heuvelen - website: Van Dongen Design - Inloggen